سرویس مسجد خبر
در پیام تسلیت حجت الاسلام محمدابراهیم آمده است:

امروز مساجد در سوگ شهادت فرزند خود داغدارند

(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۴۶

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت جانگداز شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان و همراهان ایشان، گفت: امروز مساجد و کارگزاران آن در سوگ شهادت فرزند عزیز خود که سالها در کسوت امامت جماعت مسجد ، ستاره درخشان محراب بود ، عزادار و داغدار گردیده است.

 به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین محمدابراهیم، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان پیام تسلیتی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

خبر تأسف انگیز شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب، آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان که در مسیر خدمت و پیگیری دغدغه‌های ملّت به وقوع پیوست ، موجب تألّم و تأثّر و جریحه دار شدن قلوب مردم بزرگ ایران و علاقمندان به جبهه مقاومت اسلامی و همه آزادگان جهان گردید.

هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران در ایّام ولادت امام هشتم (علیه السلام) با پشتوانه رأی ملّت ، لباس خدمت در کسوت ریاست دولت به تن کرد و در سالگرد میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیّت و الثّناء) هنگام انجام وظیفه و مسئولیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ویژگی چشمگیر تواضع و نداشتن تکلّف ، صبر و متانت توأم با عزّت و صلابت در راه احقاق حقوق ملّت و مبارزه با فساد و خیانت ، عزم قاطع در اجرای عدالت همراه با روحیه جهادی و شجاعت ، ایستادگی و پایبندی بر عهد خویش با ملّت تا پای جان و رسیدن به شهادت ، تقیّد به تهجّد و عبادت با بهره مندی از صفا و محبّت ، ارادت به ساحت قدسی امام رئوف و با کرامت و عشق کم نظیر به خادمی آن حضرت ، پایبندی به میثاق با ولایت و اعتقاد راسخ به پیروی از امامت و رهبری امّت ، از خصال برجسته و اوصاف نیکوی آن عالم خدوم و خستگی ناپذیر و مجاهد شهید بود. متأسفانه توفیق استفاده از برکات وجودی این رئیس جمهور محترم و مغتنم ، کوتاه و زودگذر بود و فقدان این نعمت ارزشمند ، بسیار دردناک و حزن آور است. امروز مساجد و کارگزاران آن در سوگ شهادت فرزند عزیز خود که سالها در کسوت امامت جماعت مسجد ، ستاره درخشان محراب بود ، عزادار و داغدار گردیده است.

همچنین شهادت عالم بزرگوار و خدمتگزار و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت‌الله آقای آل‌هاشم و نیز وزیر خارجه انقلابی و مجاهد و پشتیبان دیرین جبهه مقاومت آقای دکتر امیر عبداللهیان و سایر همراهان و مسئولان ، بر شدّت داغ و سنگینی این مصیبت افزود و اینک همه آن عزیزان ، آسمانی شده و به جوار رحمت الهی پیوسته‌اند.

نقطه امید و قوّت اکنون ما پس از لطف و عنایت بی نهایت پروردگار متعال، استمرار فیض وجودی رهبر حکیم و بادرایت و هدایت آرامش بخش زعیم عالیقدر امّت است که با بصیرت و قدرشناسی و حضور در صحنه ملّت شریف ایران ، چشم‌انداز روشن و امید آفرینی از آینده پیش روی ما قرار داده و کید و مکر دشمنان حقیر و خبیث را بی اثر نموده است.

اینجانب به عنوان خادم ائمه محترم جماعات و مساجد استان تهران ، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر نورانی ذخیره بزرگ الهی و قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (أرواحنا فداه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) و همه دوستداران و دلسوزان نظام مقدّس اسلامی به ویژه دولت انقلابی و خدمتگزاران مردم و شما نمازگزاران و کارگزاران گرامی مسجد و امامان مکرّم مساجد ، از همه دعوت می‌نمایم با حضور پرشکوه و دشمن شکن توأم با بصیرت و صلابت خود در آیین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهّر خدمتگزاران شریف و شهید خویش ، همچون همیشه، جلوه ارزشمند و ماندگار دیگری از ارادت خود به اصول و آرمانهای اسلام ناب و انقلاب اسلامی و پیوند مستحکم بین مردم و مسئولان را به نمایش بگذارید. خداوند متعال در پرتو دعای خیر حضرت صاحب الزمان (علیه السّلام) این کشور و انقلاب و مردم و رهبری عزیز را حفظ و تأیید فرماید و توفیق روزافزون همراه با عزّت و سعادت بیش از پیش به همگان عنایت فرماید. 


                                                                                                                                                                       والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

                                                                                                                                                                               حسین محمد ابراهیم

                                                                                                                                                                      رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد

                                                                                                                                                                                ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد بازدید : ۸۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

پربازدیدترین