سرویس اصلی
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد

آمادگی امور مساجد برای همکاری با «همراه‌مسجد»

(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۵۹

حجت‌الاسلام محمدابراهیم، در جریان بازدید از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور «همراه‌مسجد»، از آمادگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای حمایت و همکاری با این مرکز خبر داد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان: حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین محمدابراهیم»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد عصر شنبه، ۱۹ اسفندماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد، از مرکز «همراه مسجد» ویژه ارتباطات مردمی مساجد کشور بازدید کرد.
 
بر پایه این گزارش: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم، ضمن تقدیر از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور، اظهار کرد: امید است این مرکز بتواند عاملی برای اعتمادسازی، امیدآفرینی و تعامل هرچه بیشتر مردم با مساجد باشد.
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: هرچه‌قدر کارشناسان حاضر در این مرکز بتوانند با سعه صدر بیشتری با مخاطبان برخورد کرده و در راستای رفع مشکل و مطالبات آنها گام بردارند، در واقع به رونق فعالیت‌های مسجدی و جذب مردم به مسجد کمک کرده‌اند.
 
وی ضمن تقدیر از ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برای راه‌اندازی مرکز «همراه مسجد»، تصریح کرد: فعالیت این مرکز باید تقویت شود، معتقدم گسترش کارکرد این مرکز می‌تواند سهم بسزایی در پیوند میان مردم و مسجد ایفا کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم در ادامه گفت: من از همین جا اعلام می‌کنم ما در مرکز رسیدگی به امور مساجد مشتاقیم و آمادگی داریم که هر ۲۳ ناحیه مرکز را پای کار همراه مسجد بیاوریم، به بیان دیگر ما ۲۳ کاربر به شما معرفی می کنیم و من شخصا از این مساله حمایت می کنم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور باید به مثابه یک پل و معبر عمل کند و ضمن پاسخ به مخاطب، او را به مرکز و مجموعه ای که در ارتباط با پرسش و مطالبه اوست هدایت کند.
 
حجت الاسلام محمدابراهیم در ادامه این بازدید پاسخگوی یکی از تماس‌ها با مرکز همراه مسجد شد و از نزدیک در جریان برخی مشکلات مسجدی‌ها قرار گرفت.
تعداد بازدید : ۹۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

پربازدیدترین